Shop Mobile More Submit  Join Login
[Fanart] Spy-Skye-Sombra by viewtiful94 [Fanart] Spy-Skye-Sombra by viewtiful94
Who also play these games? Now listen closely (Robbie Rotten GIF Icon) 
And always watch your back when they are around I love you senpai 

Here is the link if you want to see the drawing process:
youtu.be/KDtWE8WdZ-4
Add a Comment:
 
:iconsteve3500:
Steve3500 Featured By Owner Jun 15, 2017
Skye is so annoying to have to deal with. (I play paladins) That would be such a bad combo for the other team too! Great drawing to!
Reply
:icongigasghast9001:
gigasghast9001 Featured By Owner Jun 11, 2017  Hobbyist General Artist
id take skye over sombra any day. at least skye's design doesnt make me cringe super hard.
Reply
:icondavethetoaster:
Davethetoaster Featured By Owner Apr 24, 2017
Sombra: hey Spy wanna party with us
Spy: i don't know i should help my team
Scout: HEY SPY 
Spy looks at Scout
Scout: you suck
Spy: FUCK YOU i'm hanging with these fine ladys at least they have breasts, you only have man tits
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Apr 25, 2017  Hobbyist Digital Artist
savage spy  Medic Really Likes What He Sees XD (Chat Icon) 
Reply
:iconbytecraftninja:
Bytecraftninja Featured By Owner Mar 25, 2017  Hobbyist General Artist
*Inhales deeply in satisfaction*

Perfect.
Reply
:iconhassansmg60:
HassanSMG60 Featured By Owner Mar 9, 2017
spy: "whats up with these modern spy's looking all purple?"
Reply
:iconbytecraftninja:
Bytecraftninja Featured By Owner Mar 25, 2017  Hobbyist General Artist
Purple must be a thing in the future it seems
Reply
:iconmarionette885:
MARIONETTE885 Featured By Owner Mar 4, 2017
screw the Mona Lisa, this is the greatest art I've ever seen!
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Mar 5, 2017  Hobbyist Digital Artist
whoa that's too much x'D but thank you btw Annoying Headbanging Trash Dove Facebook Emoticon 
Reply
:iconraksharthepaladingod:
RakSharThePaladinGod Featured By Owner Mar 3, 2017
Looks sweet btw
Reply
:iconraksharthepaladingod:
RakSharThePaladinGod Featured By Owner Mar 3, 2017
I should really Start making my long planned Androxus x Reaper pic XD
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Mar 5, 2017  Hobbyist Digital Artist
aaa yes you should,, i also think about drawing them xD 
Reply
:iconfabricolage:
Fabricolage Featured By Owner Mar 1, 2017  Hobbyist General Artist
Pretty good artwork there
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Mar 5, 2017  Hobbyist Digital Artist
thank you mate :D
Reply
:iconmikaelabdonor:
MikaelAbdonor Featured By Owner Feb 24, 2017
All of their names starts with "S"
They're easy to kill
They can go invisible
They're are all fast (Sombra goes invisible and sprint,same for Skye,and Spy runs faster backstabbing an enemy with an certain knife)
Accidentally,hit an enemy,you're revealed
Illuminati Confirmed. 
Reply
:icondoctor-crash:
Doctor-Crash Featured By Owner Feb 10, 2017
That Sombra is a Skye
That Skye is spy
That spy is a psy!
GANGNAM STYLE!!!
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Feb 10, 2017  Hobbyist Digital Artist
wat? LOL x'D i don't even know if that really is our spy or just another spy in disguise... or maybe all of them....... x'D
Reply
:iconinvadermurilox:
InvadermuriloX Featured By Owner Jan 30, 2017  Hobbyist
I hope someone make more arts like this, Overwatch, Paladins and Team Fortress 2 Characters together
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Feb 4, 2017  Hobbyist Digital Artist
haha yes me too :D i played those three and they all are awesome :D
Reply
:iconinvadermurilox:
InvadermuriloX Featured By Owner Jan 29, 2017  Hobbyist
3 awesome games
Reply
:iconsparkyc123:
SparkyC123 Featured By Owner Jan 26, 2017
I love all three!
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Feb 4, 2017  Hobbyist Digital Artist
me too :D
Reply
:icongamir-gta:
GAMIR-GTA Featured By Owner Jan 9, 2017
GG my mates xD
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Jan 15, 2017  Hobbyist Digital Artist
well played mates x'D
Reply
:iconaedan122:
aedan122 Featured By Owner Dec 19, 2016
cool!
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Jan 1, 2017  Hobbyist Digital Artist
thank you :D
Reply
:iconwubsie:
Wubsie Featured By Owner Dec 18, 2016
good ass crossover art
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Jan 1, 2017  Hobbyist Digital Artist
yeah thx so much :D
Reply
:iconjusey1:
Jusey1 Featured By Owner Dec 7, 2016
Nice.

Now we gotta have the explosive characters together (Demoman, Junkrat, and Bomb King).
Reply
:icontriplez333:
Triplez333 Featured By Owner Dec 18, 2016
OMG YES PLEASE
Reply
:iconedcellwarrior:
edcellwarrior Featured By Owner Dec 18, 2016
Yes!
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Jan 1, 2017  Hobbyist Digital Artist
yes i've been thinking about drawing them later.. LOL :D
Reply
:iconamargerdon999:
amargerdon999 Featured By Owner Nov 23, 2016  Student Artisan Crafter
Spy is like:what the hell are you suppose to be?
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Jan 1, 2017  Hobbyist Digital Artist
lol, too bad the girls cant do the backstab stuff UNDYNE STOP 
Reply
:iconamargerdon999:
amargerdon999 Featured By Owner Jan 1, 2017  Student Artisan Crafter
Lol
Reply
:iconluniiiiiii:
Luniiiiiii Featured By Owner Nov 22, 2016
Played Overwatch in the last free weekend and I play Paladins a lot too. Loving both. And man this Skye here is very sweet <3 I hate Sombra though... Not from this picture, but in general. Her hacking ability is obnoxious.
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Nov 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
yeah,, i too played in the last free weekend.. both game is fun tho :D aaw thanks Now listen closely (Robbie Rotten GIF Icon) 
and sombra,, yes,, on the right hand she is a beast x'D LOL
Reply
:iconchewa444:
chewa444 Featured By Owner Apr 8, 2017
Us Sombra mains are an exotic species
Reply
:iconprimaltiger:
PrimalTiger Featured By Owner Nov 21, 2016
gotta love paladins and overwatch amirite
Reply
:iconviewtiful94:
viewtiful94 Featured By Owner Nov 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
well,, gotta love all of them :D (Big Grin) 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 20, 2016
Image Size
930 KB
Resolution
3507×2480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,443 (12 today)
Favourites
138 (who?)
Comments
39
×